beyazbeyza Sorum başlıkta doktorumuz raporu yenilemedi içmesine gerek yok artık diye 16 aylık şuan ama en azından gece yatarken vermek istiyorum çünkü mamayla uyuyor . Elinde olup gönderebilecek olan var mı?
iki_prensesannesi beyazbeyza facebokkda bir sayfa vardı alerjik bebekler diye orada yazabilirsiniz ben ordan temin ediyordum rapor çıkartmadan önce
eyikez Canım merhaba bende var bebeğim alerjik denemek için aldık ama bir ay oldu alalı atmadım eğer bu şekilde kullanabileceksen şuan şehir dışındayım ama eşime söylerim gönderir bu arada iki ya da üç kez kullandık içemedi