melikekoselii22 tamam sen her şeyi ver. Seninkine bir şey olmuyor zaten. Neden tarif alıyorsun ki? Kafana göre takılıyorsun zaten. Tattırdığını ez, karıştır, ver. Nasılsa seçici olmasını da istemiyorsun. Bulamaç versen de sorun olmaz. Alışsın, seçmesin. Ne koyarsan önüne yer hem böyle. Senin için zor olmaz. Rahat edersin. Bebeğin bağırsağı, midesi, sindirim sıkıntısı falan önemli değil. Sonuçta senin öyle uygun görmen yeterli. Ayrıca ben sana güveniyorum. Tarif de bulursun sen👍🏻