Merhaba güzel anneler. Sürekli tekrarlayan emzirdiğim halde göğüs ucu yarası gögüste şişlik ağrı felaket vardı. Genel cerrah doktoru antibiyotik verdi. Emzirebilirsin dedi. Süte geçer çocuk eğer hasta olursa bu antibiyotiğin çocuklar için olanj var dediler onu kullanır. Siz antibiyotik kullanırken emzirdiniz mi.