Kızlar merhaba. Kasık ağrısı ayak üşütmekten olur mu şuan şiddetli kasık ağrım var birkaç saat önce başladı. Sezaryen doğm yaptım 2 yıl olucak nerdeyse ve benim ne zaman ayaklarıma dikkat etmesem buna benzer ağrılarım oluyo normal mi? Adet sancısı gibi belimede vuruyo şuan ama adetime 10 günden fazla var anlamadım acile mi gitsem beklesem mi? Bu durumu yaşayan var mı sezaryen olanlarda olur diyodu kayınvalidem hep 🙄