Merhaba kızlar izlediğim bir videoda gündüz uykuları 1 saatten kısa olmamalı diyordu benim bebeğim 5 ay 20 günlük gündüz uykuları 30 dk geçmiyordu ben de ayağımda sallayarak uzatmaya calıstım(çok pişmanim hatta burda tavsiye bile verdim aptal kafam) ama artık uzatamıyorum kızım sallanarak dahi kısacık kısacık uyuyo sallamaya da geri döndük nolur bana yardum edin ben bu çocuğun gündüz uykularını nasıl çözücem ders çalışmam lazım ev işleri bunalıma girdim ☹️