TSB34 Kızlar biraz komik gelebilir fakat acemiyim ve kaygılanıyorum bir haftadır 5 gram almış sadece ama ağlamıyorda ekstra emmek istemiyor atak döneminde sanırım aç olsa ağlar dimi bez sayısı iyi ama pek gram almamış bir haftadır
Rumeysaden TSB34 ağlar bence canım benim bebeğim çok ağlıyordu anlamamıştım sütüm yetmiyormuş mama verince sustu çocuk bez sayısı nasıl
Momalpa Rumeysaden aynen benimde öyle oldu nasıl mama verdim o kriz geçiren bebek mışıl mışıl uyudu ve o aplamaları kesildi
Momalpa gmz170_ emzirdikten sonra hala ağlamaya devam ediyosa doymamış demektir o şekilde verebilirsiniz ben emziriyorum bakıyorum hala ağlıyor öyle mama veriyorum bazende ağlamıyor cermiyorum değişiyor yani sütüm az geliyor ona midesi büyük sanırım doymuyor