Ben henüz denemedm inşallah denemk zorunda da kalmam. Ama şu nebulizatörlerle buhar vermek çok faydalıymış. Bir de kocaman bir buzu tabağ koyup, gece başı ucunda durması iyyimiş. Ortamı nemlendiriyomş. Burun aspiratörler çok önerilmiyor malum ama bi keresnde fazlaca tıkanıyordu bebeğimin, doktor zorunlu durumlarda günde maks3kereye kdr kullanabilrsn demişti. Bir de burun spreyleri de öneririm, serum fizyolojile temizledikten sonra günde iki üç kere ondan da sıkıyordum, içeriğinde nemlendirici oluyo onun tekrarını azaltıyor kısmen