busragunesm aşırı sert oluyo kakası bazen oyun hamuru gibi oluyo zorlanarak yapiyo kaka yapmaya çalışırken bacaklarını karnına doğru itiyorum o şekilde biraz rahat yapiyo mamanın sindirimi zor oluyo ondan dolayı katı olur dedi doktor bize keşke emzirebilseydik kendimi suçlu hissediyorum o böyle oldukça anne sütü alan bebekler ishal gibi yapiyomus kakasını ama manada katı oluyomus ve her mama kabız yapar sindirimi zor diyolar 😔 iki günde bir 1 çay kaşığı zeytinyağı iciriyorum rahatlatın diye ama yine de katı oluyo