Benim bebeğim de bugün öyleydi bi anda uyandı ateşi 38,5 tu. İshal gibi de soydum duş aldırdım calpol verdim 37,5 altını görmedik. Doktor bebeklere de kullanılabilen bi influenza ilacı verdi umarım fayda eder. Bu ara salgın var çok korkutucu Allah korusun