pamukftm Biogaia kullanan var mı, 10 gündür falan kullanıyoruz, sanki tam tersi etki yaptı, sizde nasıl?
melovebabym pamukftm bağırsak düzenleyici olduğu için tam etki göremeyebilirsiniz. Ne gibi tam tersi oldu?
Balimm45 pamukftm olabilir o zaman hemen bırak bende ikinci kutuya geçtiğimde ters etki yapmıştı çok ağliyodu bırakmıştım hemen
pamukftm melovebabym Daha çok kıvranmaya başladı, uykunun içinde inliyor, emerken bile bağırıp kıvranmaya başladı. Önceden böyle değildi.
birbeyazoglanbirkarakiz O bağırsak düzenleyici eğer bebeğiniz kolik diye kullanıyorsanız çocuğun midesindeki gaz için de başka bir damla alıp ikisini aynı anda kullanmalısınız ki etki etsin. Mesela ben kızıma biogaia+nurse harveys kullanıyordum.
pamukftm birbeyazoglanbirkarakiz Düzenleyici, gaza da iyi gelir, anti reflü özelliği var falan diye verdi doktor ama olmadı. İkisini birlikte kullanınca düzeldi mi
Alpinannesi_B birbeyazoglanbirkarakiz bende şu an aynısını yapıyorum gaz için işe yarıyor. Rahat değil ama en azından gazını çıkarıyor
Bilen7 pamukftm ay benim kızım da öyle oldu uyurken ıkınıyor ıkınmaktan uyuyamıyordu hemen bıraktım biogaiadan olduğunu fark edince, yavrum rahatladı
Hernasipvaktineesirdir pamukftm bende metsil kullandım hiçbir işe yaramadı gaz için. Sab simplexten en çok fayda gördük biz.
eao2709 @pamukftm bizdede aynı durum vardı ilk kutuda iyiydi sonra daha fazla kıvranmaya başlamıştı ben relactazla beraber kullanıyodum artık ikisinide bıraktım metsil aldım onuda vermiyorum baktım ki bunlar daha fazla gaz yapıyor her beslenmeden sonra muhakkak gazını çıkardım ağızdan şimdi daha rahat hiç bir şey kullanmıyorum başka 3 aylık bu arada bebeğim
pamukftm eao2709 En güzeli aslında hiçbir şey kullanmamak, madem her türlü ağrı çekecek bari gereksiz şeyler girmesin vücuduna
mucizem10 pamukftm kullandığım andan itibaren bebeğimi ağlamak krizlerine sokan bir damla hiç iyi gelmedi bize
mucizem10 pamukftm aynen öyle doktor tavsiyesi ile almıştık daha önce hiçbir sıkıntısı yoktu damlayı verince ağlamaya başlıyordu saatlerce bizde gaz sancısı sanıyorduk damlayı bıraktığım an kesildi o ağlamaları