Canim onu bende denemistim bizde de oyle oluyordu gaz yapsin diye bagirsaklar asiri basinc yapiyormus ondanmis bizim komsuda da oyle oldu bazi bebeklerde oluyor bide bizde asiri uyku halide yapmisti deneye yanila bulmustuk. Ilk nurseyo denedim sonra mafloru ama en iyo etkiyi devletin verdigi metsilde buldum . Malesef gaz damlasi boyle deneye yanila bulunuyor