aylizinannesiiii Kizlar internette gördüm zeytin yaprağını kurutup çay yapıyorlar hem zayiflatiyormus hemde bağışıklığı güçlendiriyormuş benim heryer zeytin ağacı doğruysa gidip topliycam 😅😅 kullanan var mı