Teşekkür ederim hepinize. Normal soğuk algınlığı sandık başta devlette acile gittik. Dr boğazında sadece kızarıklık var antibiyotiğe şuan gerek yok dedi. Ertesi gün çocuğun huzursuzluğu arttı gece uyuyamadı çocuk doktoruna gösterelim dedik. Kulak kısımlarında gözlerde şişlik başladı biraz da karnı şişti . Onun dışındakiler normal hastalık belirtileriydi. Öpme yoluyla bulaşıyormuş kalabalık ortama girdi mi diye sordu ama biz hiç dışarı çıkmamıştık. Sadece geçen hafta misafir gelmişti. Benden size tavsiye kırılan kırılsın çocuklarınızı öptürmeyin kimseye