Merhabalar, bebeğim son bir kaç gündür çok huysuz memeye gelince yiyor bırakıyor, sinirleniyor kaldırıp sırtına vurup sakinlestiriyorum sonra yine veriyorum memeyi emiyor tekrar ağlıyor bırakıyor kendini sıkıyor, Tuvalet sorunu da var kakasını 1 gündür hala yapmadı ,ilk doğumum şaşirmisim ne yapayım hep bir.mucadele içindeyiz meme verirken olmadı hemen Aptamil sütü yapıyorum , tecrübeli anneler yazsın lütfen .Az Çiş yaptiginda bile hemen değiştiriyorum, biogaia gaz damlasi var onuda gunde 5 damla veriyorum,başka ne sorun olabilir ki 🥺 biraz soğuk almiş aşiri terliyor .offf bilmiyorum valla