Birbahargunu küçük tüplerde satılan serumlardan kullanıyırum doğduğundan beri yan çevirip tüpün yarısını sıkıyorum sonra bebeği kaldırıp yüzü yere bakacak şekilde çeviriyorum biraz pat pat yapıuorum sonra diğer tarafa çeviriyorum aynı şekilde yapıyorum. Bebeğin daha küçük aspiratör kullanma 2.5 , 3 aylık olsun öyle kullan. Serumu yaptıktan sonra hurıltu oluyor merak etme emzir geçiyor. Yutmasından da korkma hiçbir zararı yok canım