Kizlar cok severek aldim kizima dogum gunu elbisesi,taci ve ayakkabisi. Resimlerde ışıktan renk farkliligi görünüyor ama renkler cok yakin uyumlu kizimin da resmini koydum gormeniz acisindan hic rahat durmadigi icin en görünür fotosunu koydum 🤦😂 ben 3 parçayı 230 liraya almistim hepsini 150ye verebilirim kargoyu ben karsilayabilirim 🤗