Peeri ah canım keşke erken fark edebilseydim… ama benim göğüslerimde çoğu lezyon ve bir iki hafta maalesef doktor yüzünden alerji diye oyalandım. Yavruma geçmiştir henüz bir şey yok ama kuluçka süresinde diye düşünüyorum. Doktor ona da pomad verdi duştan sonra sürecekmişiz, inşallah hemencecik geçer gider bu illet. Her yer virüs olarak görüyorum psikolojim bozuldu iyice..