srnrcvs Kızlar 2 aylık bebegım var sureklı gaxını almak gerekıyor ya ne zsma kadar böyle oluyo 3 aydan sonra gerekmıyo 3 aya kadar gaz sorunu dıyo herkes öyle mi
yenianne01 srnrcvs evet 3 aydan sonra hareketleri artıyor kendi hareket ettiği için gaz sorunu kalmıyor