Oğlum üç gün önce gece ateşlenmeye başladı 2 kere de kustu , sabah hemen doktora götürdüm. Kan tahlili enfeksiyon istedi. Hepsi temiz ama ateşi düşmedi. Dün idrar influenza ve tekrar crp verdim yine temiz ama ateşi düşmüyor. 39,5 a kadar çıktı. Diş ateşi desem bu kadar çıkmaz. 4 saatte bir calpol dolven dönüşümlü veriyorum. 2,5 saat sonra tekrar ateşlenmeye başlıyor ki zaten hiç öyle 37 ye falan düşmüyor. Başka hiçbir şikayeti yok. Allah aşkına neden olur bu birisi bir şey söylesin