Teşekkürler benim bebeğim prematüre doğdu 2480 gr 2 hafta yoğun bakımda kaldı ve bebeğim taburcu olduğunda doğum kilosunun altındaydı 2300 olarak taburcu oldu. Birde üstüne anne sütü sarılığı olunca uyandırarak emzirmeye devam ettim. Geçti sarılık şükür Şuanda 4200 gr yarın doktora gideceğiz bakalım ne diyecek