Merhaba hanımlar bebeğim 5.5 aylık ve 2 ayından beri meme reddine başladı ama maalesef ki döndüremedim bende sağarak devam ediyordum onu beslemeye biberonla ve şimdi de biberonu da emmiyor itiyor diliyle memeye yaptığının aynısını yapıyor şimdi uyandım onu beslemeye içmiyor çıkdırmak üzereyim resmen biberon reddi de yapıyor uyanıkken asla biberon da emmiyor niye böyle değişik bir çocuk anlamadım nolur böyle birşey yaşayan var mı yardımcı olun bana 12 de besledim 4 de uyanıyor normalde içmeye kalkmadı ben kalktım yaptım koydum biberona yok hepsini tükürüyor acaba tok diye mi tutmuyor bilmiyorum ama asla uyanıkken emmiyor nasıl aşıcam bilmiyorum çok yoruldum