Of valla cildircam artık kış gelince cildirasim geliyor oğlum sürekli hasta oluyor her hastalık grip birince vun burun akintisi ondan sonra geniz akintisi içine balgam yapıyor yatınca oksurmeye basliyor saat 3 oldu hala öksürükten uyuyamadi çocuk soğuk hava buharı tutuyorum nornal hava veriyoeum sirtine birşeyler koyuyorhm ayağına sarımsak yağ yapıyorum yok yani kendi gibi öksürüğü inatçı ve bende çok hastayim dinenmeye ihtiyacım var ama uyumadigi için dinlemiyorum ya aglicam artik