Eyllebr benimde 3yaşında oğlum aynı şekilde.beni görecek gözü yok.hiç işine karıştırmıyor.geçen ay kardeşi hastalanınca 3gün hastanede yattık,şimdi bana kızınca hastaneye git diyor. vurma fln de başladı .sinirlenince heryeri sallayıp indirmeler.çok tedirgin ve üzülüyorum bu hallerine.sizde varmı vurma gibi şeyler?