Kızlar galiba sütüm yetmiyor bol su içiyorum ama ne bileyim akşamları ağlıyor sürekli emmek istiyor memede savaş veriyor resmen gündüz de sürekli emmek istiyor uykuya dalamıyor bunun için bestlak ve galactago kullanmak istiyorum sizce hangisi bu arada bebeğim 56 günlük