Yaren5677 Bence fazla bile giyindiriyorsun. Ben evde kisa kollu zibin, uzerine uzun kolu tulum ve coraplar. Uzerine de bir battaniye. Bu kadar yeter abartmaya gerek yok. Eviniz 15 derece felan degilse, yani normal 20-22 arasiysa bu tamam. On kat giyindirmeye alistirip sonra birden soguk bir hava alinca hemen hava degisiminden dolayi hastalaniyorlar.