esomommy biz 9ay 23 günlügüz ⅔ gecedir bizde öyleyiz saat bası donup dıruyo besikte bi bakıyorum bi tarafta yatıyo bi bakıyorum baska tarafta derin uykuya daldıramıyorum benimde esim nöbetci bugun dün gecede hiç yatamadım okadar uykum varki zaten 12.30 da zorla yattım aha bu saat olmus elli kere kalktım deli gibiyim basım catlıyo zorla bi kasık calpol verdim eahat uyur belki diye yok anam aynı uyumuyo diye büyük kızıma sinirlendim gece gece bagırdım tersledim oda eşşek kadar 13 yasında ya benle ters ters konusuyo ya cocuk tam dalıyo bi ses yapıyo off 🤢