Bende bu durumu yaşadım hamıleyken nasıl gürleşti, sonra tutam tutam gitti saçlarım. Kuafore sordum yanı normalmi bu dedım bana dedıgı sey zaten bu dökülenler sizin saçınız degıl onlar fazladan gelmıstı hormonlarla onlar gidiyo dedı. Gercektende hamıle olmadan öncekı saçıma gelene kadar döküldü durdu sonra