Bende bu dertten muzdaribim yarın genel cerraha gidip gözükeceğim. 1,5 aydır bununla mücadele ediyorum bi türlü düzelemedm. Emzirmek eziyet haline geldi benim için. Size de çok geçmiş olsun. Çok beklemeden drek doktora gidin. Kremler vs fayda etmiyor