sadecehande emziğe alıştırmıştım bi ara ama 2.ay aşısından sonra ateşi çıkıyor diye hep yanımda tutmuştum memede uyumuştu o zamandan sonra toparlayamadık 3 ay 10 günlük oldu emziği de unutmak üzere zorla veriyorum bazen ama daha çok üstüne düşmek lazım, tokluğundan eminseniz kesinlikle emzik için uğraşın ben bu gece memede uyutmıycam karar verdim uğraşmaya başlıyorum 🫠 emziği verip sallayarak anca o şekil oluyor ya beşikte sallayıp dalıcak ki o en güzeli ama ağllarsa durmazsa ayağımda sallayıp beşiğe öyle koyucam