Kafayı yemek üzereyim gerçekten. Geçen paylaşmıştım 2 3 gündür pipisini tutup ağliyodu diye perşembe dr. Götürdüm hemen idrar tahlili verdik cuma tekrar gittim tahlilde taş çıkmış dedi idrar kültürü temiz çıkmamış tekrar vermemizi söyledi salı günü. Ve duruma göre araştırma hastanesine sevk vereceğini söyledi Ultrason gönderdi(devlet hastanesinde 8 ocaka randevu verdi ben hemen özele gidip çektirdim orda dr. Biseyyok dedi) ama içim içimi yiyor başına gelen var mı hala arada pipisini tutup tutup ağlıyor