Kizlar kızımı esime emanet edip odaya gitmistim esim bi anlik kafasini çevirince kızım koltuktan düştü ama sırtı geldi yere dedi eşim. Tam da uyku saatiydi uyutmamak icin çabaladık ama uyuyakaldi. 9:30 gibi oldu olay 11:30 da geri uyandi su anda gayet iyi ama bi sey olmusmudur? Doktorum şişlik şuur kaybi gozde kayma yoksa sıkıntı yoktur dedi ama içim rahat değil. Su an iyi oyun oynuyor mamasini yedi ama benim içime cok dert oldu gece sık sık uyanip kontrol edeceğim ama var mi vereceğiniz bi akıl?