3 günlük erkek bebeğimin bezinde kiremit rengi döküntü gördüm. Kakasını güzel yapıyor ama çok az idrar var hep bezinde Toprak gibi dokunduğunda dağılan bir yapıda. Haftasonu olunca nöbetçi doktora gösterdim endişelenecek birşey değil dedi susuzluktan oluyormuş. Hiç başına geleb varmı