Enesinannesiii 2,5 yaşına kadar emmeli bence ama sizin malum durumunuz belli şükür en azından 1,5 yaşına kadar emmiş en güzeli bıraktır senide yorar bu durum hep…Kendide uyku düzenine alışsın deliksiz uyursa Büyüme hormonu salgılandığı için şifa olur hemde yatarkende doyurucu şeyler yedirebilirsin formül süt gibi muhallabi gbi Ve mutlaka bol bol yoğurt yedir ayran için anne sütünü böyle dengelemiş olur