Bizim oğlan kucak delisi. Sürekli kucakta durmaktan kambur gibi. Destekli oturtmaya çalışıyorum ama sürekli kafa yerde sırtı kambur dik otutturamıyoeum destekli kendım dahı destek olsam direk eğiliyo . Ama aalında kend sürekli oturmak istıyo fakat kambur duruyo. Tabiki ilk anneliğim . Biraz herşeyi fazla düsünüyor olabilirim. Peki güzel annelerin böyle olan var mı. Normal diye düşünüyorum. Ama etrafımda benımle birlikte olan birçok arkadaaım var 5 aylık normal tam dik olamaz zaten ama kamburda durmuyo. Ayaklarına bakıyo belkıde oyızden ilgisini çekiyor. Yada hazır mı değil. Destekli otur tutmaya calısmamalı mıyım