kirikkalp Naciyeylmz emzik alıyorsa kolay olur valla ben direk kestim hiçte korktuğum gibi olmadı çok şükür kaç aylık
Thebaby5 Naciyeylmz 2.5 yaşındaydı birden bıraktırdım memeyle uyutuyordum ananesi vardı birkaç kere o uyuttu. Sonrasında ben uyku rutini oluşturdum yanına yatıyorum masal anlatıyorum uyuyor.
kirikkalp Naciyeylmz hmm anladım ama o kadar Zor olmuyor ya çok ısrar ettiğinde ben sirke sürdüm bidaha istemedi 2 aydan fazla oldu yani direk kestim kademeli olduğu zaman daha zor oluyor yine aklına geliyor istiyor çünkü
yusra741 Naciyeylmz ikimiz içinde duygusaldı öncelikle. Kademeli azaltmaya calisiyorum mesele 5 kere emiyosa 2sinde sirke sürdüm aşırı üzülüyor aşırı ağlıyor gece 3 kere emmeye uyandı bugünde 5 kere emdi ikinci günü bitirdik bakalım yarın nasıl olacak rabbim kolaylastirsin
CizerBirAnne Ben bir kaç hafta önce bıraktırdım. Kademeli azalttım. Hiç bir şey sürmedim, konuşarak anlatarak bıraktırdım. Sallayarak uyutuyorum şu an mecbur, yoksa asla uyumak istemiyor. Memede uyuyordu. Onu da yavaş yavaş bıraktıracağım artık 🫠