7 ay 8 günlük oğlum var geçen haftaya kadar çok olmasada ek gıdayı yiyorduk ama geçen hafta iki gün ateşlendi o gün bugündür ne kaşıkla ek gıdayı yiyor ne biberonda süt içiyor 😱 çalışıyorum içmesi lazım bu ay sadece 250 gram almış ne yollar denedim ama yok olmuyor siz neler yapıyorsunuz yemeyen bebeklere yardım 🙏🏻