Merhaba arkadaşlar ben bebeğim doğduğundan beri emziriyorum hiç mama vermedim süt sağıp da vermedim şimdi bebeğim 4 aylık iş yerinden haftada bir gün gelmemi istediler süt sağıyorum ama biberon tutmuyor almıyor annem sütü şırınga ile denemiş onu da yutmuyor çay kaşığı ile verdi ancak öyle biraz içmiş ne yapmamız gerekiyor bu şekilde beslenemicek endişe ediyorum bu durumu yaşayan çözebilen var mı