alyaemirr Arkadaşlar bronsioilit atlattık sanırım tekrarliyoruz yine başladık öksürük hapşırık ve burun tıkanması korkuyorum yatırılacak hastaneye diye sizlerin başına geldi mi
melisimm_ alyaemirr geçen yıl başımıza geldi. Korkmayın bazı bebekler yatış olmadan atlatıyor ama benim bebeğim hastaneye yatmıştı. Arkadaşımın bebeği yatmamıştı. Hasta kimse yaklaşmasa iyi olurdu ve bir de sigara içilmemesi çok önemli
alyaemirr Bizde atlattık daha yeni iğne ilaçla yatış olmadan ama daha küçük tekrar vermez iğne feln yatış diye bilir gibime geliyor