Annesininprensesi55 babymom8 Derin Duru Berrak Nefes Buglem Aslında çok var soracak olursanız saymakla bitmez
Fasulye12 babymom8 dönem isimleri olunca o yıl doğan herkesin adı neredeyse aynı oluyor diye kızımıza Yaren adını koyduk ❤️ Hem doğdu dönemde binlerce bu isimden yok hem de modası geçmeyecek bir isim.
Minel-inannesi babymom8 kızımın adı Minel, olmaz olmaz bi kız daha bulunur gelirse onada Dilem koymak istiyorum ‘gonul muradı’ anlamı
Burcak52 Minel-inannesi Her sabah ezanında uyanık olan ben 🥴 bu sözcüğü ezanın içinde duyuyorum. Güzel bir isim 😊
metehanbabyy Minel-inannesi bende kızımın adını minel koymak istiyorum genel olarak nasıl kızınız ismin enerjisi ine inanıyorum
DarkSwan babymom8 Kızımın adı Lina 🎀 severek ve isteyerek koydum. Yeni isimlerden olduğunu düşünüyorum hoşumada gidiyor. Lina haricinde, Linda, Liva isimleride hoşuma gidiyor.
Minel-inannesi Burcak52 ezanda “mine’n-nevm” olarak geciyo aslinda. Nas suresinde “minelcinneti” olarak geciyo tam olarak. Tek minel olarak arattigimizda anlami cennetten gelen inci tanesi olarak cikti karsimiza o anlam hoşumuza gitti kizimizda bi inci gibi bembeyaz ve bi olmazi oldurup mucize olarak geldi bize kendiliğinden 😊