merhabalar öncelikle herkesin yeni yılını kutlarım benim sorum şu bebeğim 11 buçuk aylık ona ayakkabı almak istiyorum ama karar veremedim büyük ihtimalle kışın yürüyecek viconun ilk adım ayakkabılarını mı alsam yoksa daha çok cırtlı bot gibi mi alsam bilemedim ne dersiniz ?