Khgs08 Bebeğimiz bizim yatagımızda yatıyor ortaladım normalde uyanınca aglar hareket etmez bu sefer uyanınca aglamadan hareketlenip yataktan düştü on dk olmustu yatıralı yarım saatten asagı uyanmazdı bende hiç ihtimal vermedim uyanacagına neyse hastaneye gittik korktum tomografi vs cekildi çok şükürler olsun durumu iyi genel halide her zamanki gibi fakat doktor adli vaka kaydı actı hastane polisi geldi ifade aldı vs vs raporlarla gidin ifade verin dedi doktor isr bebek düşmelerinde adli vaka kaydı zorunlu actıklarını söyledi böyle birşey basına gelen varmı yoksa doktorumuz bizi yanlışmı gözlemledi hakkımızda artniyettemi bulundu
Nacafa Khgs08 eşim de düşürdü oğlumu ama adli vaka olarak geçmedi. Bazı doktorlar çok pimpirikli olduğu için yapıyorlar zorunluluk değil
Defnemmm1 Khgs08 bende ablamdan duymuştum böyle birşeyi yeğenim düşmüş kapıya asılırken hastaneden sonra polis gelmiş komşulara sormuş nasıl oldu felan diye
sibelkilic Khgs08 bence yapılması gerek bazı aıleler cocuklarını darp edıyor doktor belkı onlem ıcın baktırmıstır cok gecmıs olsun
Elifmihre Khgs08 öyle değişik tipler var inşallah tekrar başınıza böyle bişey gelmez çok geçmiş olsun
Khgs08 sibelkilic evet şüphelenmiş aklı sıra ama yanlış insanlardan şüphelenmiş bende saglıkcıyım gercekten onurumuzu kırdı muamelesi
jap Khgs08 çocuğa şiddet uygulanıyo mu genel durumları hakkında bilgi almak içindir sadece düşme olayı için değil
BenMathilda Benim oğlum tütün kolonyası içtiğinde aranmıştım, sorgulamışlardı, adli vaka olarak geçebiliyor demişlerdi ama ötesi olmadı, karakoldur polistir. Eğer bebeğinizde herhangi bir darpı andıran iz oluştu ise şüphe verici bulunmuş olabilir.
araspoyraz Khgs08 bu zamanda çok normal bebeğini öldüren bile bana normal ve yapılması gereken birşey gibi geldi
zeynepgevil Prosedür normalde her doktorun böyle bi olayda yapması gerekiyor çünkü şuan öyle aileler var kiii kim doğru kim yalancı bilemezler bişey çıkmaz
Minnakordek Khgs08 doktor acmasa bile acil hemşiresi olarak mutlaka isterim yanlış anlamayın sizi tanımam etmem ama neler neler geliyor yapmaz olmaz dedikleriniz el kadar bebelere neler yapıyor keşke her doktor actirsa adliyi. Ama uğraştırıcı olduğu için kimse uğraşmak istemiyor
jap Khgs08 2ay oluyodur bizde yataktan düştüğü için gittik acile. Tomografi de çekildi ama hiç adlı vaka ve polis muhabbeti geçmedi
tultanhanim Arkadaşımın kızı düşmüştü hastane polisine haber vermiş doktor adlı vaka kaydı açıldı bebek kamerası vardı onları vs gösterdiler