mervegokkus Merhaba 7 aylık oğlum var. 4.ay emmeyi bıraktı ama 2 aydır adetim düzensiz. Hatta bu ay 2 haftadan fazla geçti hala olmadım. Test de yaptım negatif . Ondan önce böyle değildi normaldi. Sizde de böyle oldu mu?