clsknu Merak etmeyin geçiyor bizim geçti çok şükür ben birde ağzı yara diye birkaç gün emzik vermedim ben. Kendide almadı ağzı düzelince verdim. Evet doktor bana onun ağzından memeye geçmiştir demişti memede kalınca geçmez sürekli enfeksiyonlu yere tekrar geliyor sonuçta. Benim göğüslerim aşırı yanıyordu acıyordu. Bol bol duş aldım iyi geldi. Siz içinizi ferah tutun geçecek bu günler inşallah, içindeyken geçmez gibi geliyor ama çok şükür bitiyor her sıkıntı. Gerçi sonra başkaları geliyor ama olsun 😅Onlar sağlıklı iyi olsunlarda