mehsima şimdi doğduğu kafa ölcümüde çok önemli benim oğlumdan 10 gün önce doğan komsumuzun oğlunun kafası 37 iken benim oğlumun 41 di bende doktora acaba büyük mü kafası demiştim hayır güzel gelişiyor demişti bana bende komsumun oğlunu dediğimde doğduğunda daha kücüktür bu tür şeyler kıyaslanmaz demişti ve benim oğlum 37 santüm kafa çapıyla doğdu bence doğduğundaki ölcümle büyümesi önemli olan