Merhabalar kızlar bebegım doğduğundan berı hep uykuya dırenıyor iki kişi kundak yapıp elımızde sallamadan uyumuyor ayağımda kucağımda sallıyorum kıyamet gibi ağlıyor ama ıkı kişi elimizde kundak yapıp salladıgımızda uyuyor böyle olanlar varmı aranızda esım çalışıyor akşam geliyor gun ıcınde tek basımayım uykudan gozlerını kasıyor ağlıyor ama ıllakı yanımda ıkı kişiyle sallamak zorundayım aılem den de uzaktayız çok zorlanıyorum bunu yaşayan ve çözüm bulan varmı aranızda