Birşey sormak istiyorum sezeryan doğum sonrası doktorum kırkından sonra kontrole gel dedi aranızda giden varmı çok gerekli birşey mi bebeğimi bırakıp gitmem biraz sıkıntı benim için doktor ne yapıyor ve kontrol sonrası muayenede sorun yaşayan oldumu bı sıkıntı çıkan birde bebeği de 40 ından sonra muayene ediyorlarmı acaba