kizannesi06 23 bucuk aylik ve aynı durumu yaşıyoruz hergun hergun… gerekli gereksiz herseye çok uc noktada da tepki gösteriyor. Bunu yalnız ben ve esime karşı yapıyor, anaokulunda asla.. ama ben o kriz zamanlarında yakınında durup bekliyorum, eger kendine zarar verecek şekilde davranıyorsa müdahale ediyorum, sınırı geçmeye başlayınca zaten sarılıyoruz, rahatlıyor biraz daha amaaaaaa… o ana kadar kalp krizi geçiriyorum sanki.