minnakkuzuu
Benim bebeğimde öyleydi o ağladığı için ben de hızlı hızlı yıkardım. Sonra bir gün belkide hızlı yıkadığım için panikliyordur diye düşündüm ve yavaş yavaş konuşa konuşa yıkamaya başladım ilk ağlaması azaldı şimdi ise tamamen ağlamıyor. Bir de banyo aralıklarını kısa tuttum 3 günde bir yıkanma yaptım.