Kızlar bebeğim 5 ay 23 günlük ek gıdaya yavaşça geçiş yaptık ve sadece anne sütü alıyor doğduğundan beri ayrıca çok meme düşkünü dişten sebepte emmeye 6-7 kere kalkmaya başladı yani inanın çok zor bi bebeğim var uykuya da çok direniyor. Bu hafta nedense ekstra şekilde akşam saatleri öyle bi ağlıyor ki krize giriyor nerde sallasak napssk uyutamıyoruz en son zıplaya zıplaya emziği veriyorum koynumda sakinleşiyor yani bu dönem atak mı kızlar ben kafayı yemek üzereyim çok zor bi bebeğim var ah çok seviyorum onu ama psikolojik olarak tükenmiş durumdayım