Biz de 5 gündür hastayız ben de cok tedirgin oldum bugün hastalığım geçmeye başladı ve cok şükür bebeğime geçmedi neler yaptım yazıyım.
Bebeğimin burnunu sık sık açtım yatarken baş ucumuza soğan kesip karanfil batırdım onu koydum, odayı nemlendirdim, ellerimi ve yüzümü sürekli yıkadım okadar yıkadım ki egzama gibi oldu ama geçmesin diye mecburen. Maske taktım, bol bol yeşil soğan ve sarımsak yedim. Sarımsağı ezdim bir kavanoza içine bal limon ve zencefil karıştırıdm onu yedim bu şekilde kendimi de onu de beslemiş oldum soğam sarımsan sütümğ etkiler ve içmez diye düşündüm ama öyle olmaso çok şükür